Pakarotinė rinkodara Facebook soc. tinkle

Facebook remarketingas

Remarketingas arba pakartotinė rinkodara atveria naujas galimybes ir Facebook soc. tinkle pasiekti tik potencialius klientus, kurie jau lankėsi Jūsų svetainėje. Dažniausiai iki 90 proc. Jūsų svetainės lankytojų dėl tam tikrų priežasčių palieka Jūsų svetainę ir daugiau negrįžta. Dėka Facebook remarketingo yra galimybė susigrąžinti iki 50 proc. prarastų lankytojų, kurie jau domėjosi Jūsų svetainėje pateikiama informacija.

Kaip veikia įprastas remarketingas?

Šios reklamos priemonės principas – fiksuoti Jūsų svetainės lankytojus (kurti duombazę), kuriems vėliau būtų nuolat rodomi Jūsų reklaminiai skydeliai. Į svetainę įdiegiamas specialus kodas, kuris renka duomenis apie Jūsų svetainėje apsilankiusius lankytojus. Vėliau suformuojama auditorija, kuriai rodoma Jūsų reklama, tokiu būdų juos pritraukiant atgal į Jūsų svetainę. Įprastai remarketingas apsiriboja statinių ar dinaminių reklaminių skydelių (banerių) transliavimu populiariose svetainėse, kuriuose patalpinti „Google AdSense“ reklaminiai plotai (lrytas.lt, 15min.lt, delfi.lt ir t.t.).

Facebook remarketingo pranašumas

Facebook remarketingo veikimo principas labai panašus, tačiau dėka Facebook suteikiamų auditorijos segmentavimo galimybių, Jūsų svetainės lankytojus galima filtruoti pagal visus anksčiau aprašytus požymius: amžių, lytį, gyvenamąją vietą, pomėgius, išsilavinimą, šeimyninę padėtį, darbovietę ir t.t.

Taip pat, Facebook soc. tinkle Jūsų buvusiems svetainės lankytojams galima rodyti visas įprastines Facebook reklamos formas. Tai ženkliai išplečia remarketingo galimybes. Dėka Facebook remarketingo galima ne tik susigrąžinti iki 50 proc. prarastų lankytojų į svetainę, tačiau ir juos nukreipti į Jūsų turimą fanų puslapį. Tokiu būdų galima suburti itin tikslinę fanų auditoriją, kuri teoriškai turėtų būti itin aktyvi ir domėtis Jūsų fanų puslapyje pateikiama informacija.

Kokia nauda?

Jei Jūsų svetainėje lankosi gana mišri auditorija, tačiau norite pasiekti tik tam tikrą jos dalį, Facebook remarketingas gali būti idealus sprendimas. Pavyzdžiui: Jus prekiaujate vyriškais ir moteriškais batais visoje Lietuvoje. Paskelbėte Panevėžyje esančioje parduotuvėje moteriškų batų išpardavimą. Šią akciją galima paskelbti ir turimame fanų puslapyje, tačiau ja tikriausiai nesusidomės ne itin daug žmonių. Galima užsakyti įprastą Facebook reklamą išfiltravus pagal lytį, gyvenamąją vietą ir t.t., tačiau tuos pačius filtrus galima pritaikyti ir jau suburtai buvusių svetainės lankytojų tikslinei auditorijai. Tokia reklama bus itin efektyvi, nes apie išpardavimą sužinos tik tikrai Jūsų prekėmis besidomintys potencialūs klientai.

Taigi, dėka Facebook remarketingo galite susigrąžinti iki 50 proc. prarastų lankytojų į svetainę ar fanų puslapį, nuolat jiems pateikti informaciją visomis Facebook reklamos formomis, taip didinant prekės žinomumą ir klientų lojalumą. Facebook remarketingas – vienas iš efektyviausiu būdų pakartotinai priminti apie save.

Tomas Morkūnas

Internetinės reklamos specialistas
T: +370 636 63387 | E: [email protected]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *