Facebook tikslinės auditorijos parinkimas

Facebook tikslinė auditorijaFacebook šiuo metu yra vienas iš efektyviausių reklamos kanalų internete, kuris gali pasiūlyti maksimaliai tikslinę potencialių klientų auditoriją. Todėl pasirinkus tinkamą segmentą, galimi itin geri reklamos rezultatai už ganėtinai mažus kaštus. Žinoma, reklamos sėkmė didžiąja dalimi priklauso nuo jos turinio. Tačiau būtent Facebook soc. tinkle itin svarbu parinkti tinkama auditoriją Jūsų sukurtai reklamai.

Pažinkite savo klientą

Kiekviena įmonė privalo išsisegmentuoti savo klientus. Tik detaliai žinant potencialaus kliento poreikius, lūkesčius, gyvenimo būdą… galima sėkmingai parinkti tikslinę auditoriją Facebook reklamai. Facebook suteikia itin plačias filtravimo galimybes. Patys skambiausiu ir esminiai filtrai: gyvenamoji vieta, amžius, lytis, kalba, pomėgiai. Šiuos savo kliento kriterijus kiekviena įmonė tiesiog privalo žinoti, net neturint didelio supratimo apie marketingą. Priešingu atveju neverta gilintis į gerokai platesnes Facebook auditorijos filtravimo galimybes.

Demografiniai filtrai

Jei Jūsų tikslinė auditorija yra itin specifinė ir ją sunku pasiekti įprastais reklamos kanalais, Facebook reklama gali tapti puikiu įrankiu. Demografiniai filtrai suteikia stulbinamai detalų segmentavimą pagal išsilavinimą, šeimyninę padėtį, darbovietę, turimų vaikų amžių, ar net lytinę orientaciją.

Pavyzdys. Jus Panevėžio mieste prekiaujate helio balionais ir kitomis gimtadienio atributikomis. Jūsų tikslinė auditorija Facebook tinkle būtų panevėžiečiai, kurių draugai šviečia savo gimtadienius per artimiausias 30 dienų. Taip, tokią auditoriją įmanoma pasiekti labiau pasigilinus į „gyvenimo įvykių” (life events) filtravimą.

Esami klientai, Remarketingas

Jei jau turite nemažą savo klientų ratą internete, su kuriais bendravote el. paštu arba norite pasiekti potencialius klientus, kurie lankėsi Jūsų interneto svetainėje, yra puiki galimybė ir Facebook kanalu jiems pranešti apie naujus pasiūlymus ar akcijas. Facebook suteikia galimybę sukurti savo specifinę auditoriją pagal įkeliama el. pašto ar telefono nr duomenų bazę. Taip pat taikyti remarketingą nuolat kviečiant buvusį lankytoją vėl užsukti į Jūsų svetainę.

Taigi, segmentavimo galimybės Facebook tinkle itin plačios. Todėl kiekviena įmonė ras savo potencialų klientą, tereikia jį gerai pažinti.