Skip to main content
Gmail Google reklama

Gmail reklama ir jos galimybės

Gmail reklama jau pilnai pasiekiama nuo 2015 metų gegužės pabaigos ir pats bumas teoriškai yra pasibaigęs. Tačiau galbūt iki šiol nedaugelis išnaudoja visas šio reklamos kanalo galimybes. Nors pati reklama Gmail vartotojams nėra itin pastebima (rodoma atskirame skirtuke „Reklamos“) ir jos vizualinis paruošimas gana specifinis (naudojama speciali Gmail aplinkai adaptuota skelbimų galerija), tačiau smulkiajam verslui tai gali būti itin efektyvus reklamos kanalas.

Reklamos rodymas konkurentų klientams

Kuriant reklaminę kampaniją galima nurodyti, jog reklama būtų rodoma tik tiems Gmail vartotojams, kurie gauna laiškus iš tam tikrų domenų (internetinių adresų). Nesenai startavusiam smulkiajam verslui tai gali būti labai naudinga galimybė, jei didieji konkurentai nuolat siunčia savo prenumeratoriams naujienlaiškius ar pan. Taip savo konkurentų klientams pranešite apie save.

Reklamos rodymas prenumeratoriams

Jei turite itin didelę @gmail.com el. adresų bazę, ją importavus, savo prenumeratoriams taip pat galima rodyti reklamą. Rekomenduojama turėti bent 1000 Gmail adresų, priešingu atveju reklama gali būti nerodoma arba jos kaštais bus gerokai didesni. Toks reklamos būdas gali būti naudingas tuo atveju, jei dažnai neturite pakankamai patrauklaus turinio kokybiškam naujienlaiškiui, tačiau norite neįkyriai pranešti apie naują pasiūlymą ar pan. Dažnas naujienlaiškių siuntimas dėl įkyrumo dažnu atveju mažina prenumeratorių skaičių, todėl Gmail reklama gali būti puikus sprendimas. Ji nebus įkyri, nes ta pati reklama vienam vartotojui rodoma tik du kartus.

Reklamos rodymas potencialiems klientams

Įprasta Gmail reklamos funkcija reklaminius pranešimus rodyti vartotojams, kurių pašto dėžutėje gausu el. laiškų su tam tikrus raktažodžius atitinkančiu turiniu. Pavyzdžiui, jei Jūs parduodate įvairias augalų sėklas, tikriausiai Jūsų reklama bus aktuali Gmail vartotojams, kurie gauna naujienlaiškius iš seklos.lt, zaliastotele.lt, galbūt bendrauja su kitais sodininkais ir pan. Tai gali būti puikus papildomas reklamos kanalas pasiekti Jūsų potencialius klientus.

Taigi, Gmail reklama turi specifinių privalumų, kuriuos tinkamai išnaudojus galima sulaukti itin gerų rezultatų. Galbūt tai bus tik kaip papildomas reklamos kanalas, o smulkiajam verslui – galbūt pagrindinis. Bet kuriuo atveju derėtų išbandyti šį dar gana naują reklamos būdą ir rasti tinkamiausią sprendimą, kaip pateikti informaciją apie save.