neigiami Google AdWords raktažodžiai

Kaip Google AdWords išlaikyti tik tikslinį lankytojų srautą?

Paleidus Google reklaminę kampaniją itin svarbu nuolat sekti jos rodiklius, nes neprižiūrima kampanija galiausiai tampa vis mažiau efektyvi. Kinta vidutinė paspaudimo kaina (CPC), skelbimo pozicija, sulauktų paspaudimų skaičius ir begalė kitų rodiklių. Nuolat nestebint šių pokyčių gali būti sunku suprasti, kodėl tam tikras kampanijos rodiklis šiuo metu yra būtent toks ir kaip jį pakeisti.

Neigiami raktiniai žodžiai

Vienas svarbiu Google AdWords reklamos kampanijos (SEM) administravimo tikslų turėtų būti nuolatinis tikslinės auditorijos srauto užtikrinimas. Nepakanka kampanijos pradžioje parinkti tikslinius raktažodžius ir jiems sukurti tinkamus skelbimus. Kampanijos eigoje gali atsirasti neigiamų raktažodžių, kurie išeikvos Jūsų biudžetą (bus žemas CTR%), o sulauktas lankytojų srautas nebus tikslinis.

Pavyzdys. Sukūrėte reklaminę žinutę, jog parduodate batus Panevėžio mieste. Pasirinkote tikslinius raktažodžius tarp kurių yra „Batai Panevezyje“. Paleidus AdWords kampaniją, pradėjote sulaukti paspaudimų iš lankytojų, kurie ieškojo Jūsų konkurentų parduotuvės, Google paieškoje suvesdami „jono batai panevezyje“. Šalia Jono batų parduotuvės reklamos (ar organinių rezultatų) nuolat rodoma ir Jūsų reklama. Vienu atveju tai gali būti naudinga perimant konkurento potencialius klientus. Kitu atveju gali būti labai žalinga, jei Jūsų prekių asortimentas kardinaliai skiriasi nuo Jono parduodamų prekių.

Taigi, norint nuolat išlaikyti tik tikslinį lankytojų srautą, derėtų nuolat sekti atsirandančius neigiamus raktažodžius. Tai tik vienas iš kampanijos administravimo veiksmų, todėl svarbu suprasti, kad negalima atmestinai prižiūrėti savo AdWords kampanijas. Juk neefektyvi reklama „valgo“ Jūsų pinigus.

Tomas Morkūnas

Internetinės reklamos specialistas
T: +370 636 63387 | E: [email protected]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *