Koks turėtų būti Facebook reklamos turinys

Neturite kokybiško turinio? Facebook reklama ne Jums!

Facebook yra didžiausias socialinis tinklas Lietuvoje, todėl natūralu, kad visos įmonės dažniausiai nori pasinaudoti šiuo reklamos kanalu. Galbūt be konkretaus plano, biudžeto, ar apskritai bendro supratimo, kokia turėtų būti reklama Facebook tinkle, tačiau vis tiek nori. Deja, tikrai ne visoms įmonėms derėtų brautis į šį soc. tinklą, jei nėra nusiteikusios rimtai dirbti ties Facebook reklamos kanalu.

Kodėl Facebook ne Jums?

Jei turinio planavimas prasideda mintimis apie šuniukus, kačiukus ir „linksmus video“ – Facebook reklama ne Jums. Jei tikitės, jog kartas nuo karto patalpinsite kažkokį pasiūlymą ir tuo apsiribos visas darbas su šiuo reklamos kanalu – Facebook reklama ne Jums. Pati savoka „socialinis tinklas“ turėtų būti užuomina, jog Facebook skirtas žmonėms bendrauti su žmonėmis. Būtent to lankytojai ir renkasi, bendrauti ir pramogauti.

Žmogiškasis veidas

Facebook pranešimo pavyzdysSiekiant palaikyti ryšį su savo potencialiais ar esamais klientais, įmonė privalo turėti žmogiškąjį veidą internete. Net jei tai el. parduotuvę neturinti fizinio adreso ir dirbanti „drop shipping“ metodu. Įmonės veidas – tai jos darbuotojai. Galbūt tai programuotojas, galbūt direktorius. Visiškai nesvarbu, svarbiausia šiltas ryšys su savo auditorija nesislepiant už logotipų ar prekių katalogų. Skelbiamas turinys privalo būti kokybiškas ir paruoštas neatmestinai. Taip, įamžinti telefonu programuotoją gal iš pirmo žvilgsnio atrodytų keista mintis, bet juk tai ir yra bendravimas. Programuotojo nuotrauka gali atspindėti Jūsų įmonės žmogiškąją pusę. Taip sukuriamas šiltas ryšys ir tokie pranešimai sulaukia gerokai geresnio grįžtamojo ryšio. Juk žmogus (programuotojas) bendrauja su žmogumi (klientu). Puikus pavyzdys UAB „Interneto vizija“ Facebook pranešime.

Kokybiškas turinys

Net ir turint bendrą supratimą, jog šuniukų ir kačiukų nuotraukos tikrai nėra kokybiškas turinys, turėtumėte suprasti, jog sausi pranešimai apie naujas akcijas ir panašus turinys nesulauks tinkamo grįžtamojo ryšio. Čia taip pat reikia įdėti darbo. Tą pačią akciją tam tikrai prekei galima paviešinti gerokai kokybiškiau. Įdomesniu kampu įamžinus parduodamą prekę jau turite kokybišką bei unikalų turinį. Tokią nuotrauką paskelbus Facebook tinkle su prierašu apie galiojančią akciją sulauksite daug geresnio grįžtamojo ryšio. Tai reikalauja daugiau laiko ir pastangų, nei tiesiog paskelbti nuorodą į el. parduotuvę, kurioje pateikiamos nuobodžios gamintojo suteiktos prekės nuotraukos.

Taigi, Facebook reklama nėra skirta tinginiams. Čia reikia dirbti: pateikti kokybišką turinį, bendrauti su savo auditorija. Kitu atveju vertėtų galbūt apsvarstyti Google reklamos galimybes ar kitus reklamos kanalus.

Tomas Morkūnas

Internetinės reklamos specialistas
T: +370 636 63387 | E: [email protected]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *