Google pakartotinė rinkodara

Google remarketingas

Šiuo metu internete yra du pagrindiniai remarketingo (pakartotinės rinkodaros) sklaidos kanalai. Tai jau anksčiau aprašyta Facebook remarketingo platforma ir didžiausias internete „Google vaizdinės reklamos tinklas“ (GDN). Facebook soc. tinkle suburtai remarketingo auditorijai galima rodyti visus fb reklamos tipus (interneto svetainės, fanų puslapio, renginio ir kt. reklama) ir tam tikrą reklamą Instagram soc. tinkle. Google suteikia galimybę suburtai auditorijai pateikti įvairaus tipo reklaminius skydelius skirtinguose savo produktuose: Gmail reklama, Youtube reklama, Google AdSense, Andrioid aplikacijos. Tai gerokai platesnis tinklas, todėl kartą svetainėje jau apsilankiusį vartotoją galima pasiekti tiek jam naudojantis Android aplikacijomis, tiek tikrinant savo el. paštą Gmail aplinkoje, tiek žiūrint Youtube vaizdo įrašus, tiek naršant kitose interneto svetainėse, kuriuose patalpinti „Google AdSense“ reklaminiai plotai.

Kuris Google remarketingo kanalas efektyviausias?

Nors Google suteikia galimybę reklamą rodyti beveik visuose pagrindiniuose savo produktuose, tačiau ne visi kanalai pakankamai efektyvūs remarketingui. Planuojant remarketingo kampanijos biudžetą, derėtų atsižvelgti, į kuriuos Google kanalus verta investuoti daugiausiai.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Gmail Google reklama

Gmail reklama ir jos galimybės

Gmail reklama jau pilnai pasiekiama nuo 2015 metų gegužės pabaigos ir pats bumas teoriškai yra pasibaigęs. Tačiau galbūt iki šiol nedaugelis išnaudoja visas šio reklamos kanalo galimybes. Nors pati reklama Gmail vartotojams nėra itin pastebima (rodoma atskirame skirtuke „Reklamos“) ir jos vizualinis paruošimas gana specifinis (naudojama speciali Gmail aplinkai adaptuota skelbimų galerija), tačiau smulkiajam verslui tai gali būti itin efektyvus reklamos kanalas.

Reklamos rodymas konkurentų klientams

Kuriant reklaminę kampaniją galima nurodyti, jog reklama būtų rodoma tik tiems Gmail vartotojams, kurie gauna laiškus iš tam tikrų domenų (internetinių adresų). Nesenai startavusiam smulkiajam verslui tai gali būti labai naudinga galimybė, jei didieji konkurentai nuolat siunčia savo prenumeratoriams naujienlaiškius ar pan. Taip savo konkurentų klientams pranešite apie save.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Google adwords konversijos

Google AdWords konversijos

Paleidus Google AdWords reklamos kampaniją už tam tikrą mokestį sulaukiate tam tikro lankytojų skaičiaus. Tačiau, ar sulauktas lankytojų srautas Jums neša pelną? Ar paleista Google reklama efektyvi? Kiekvienas raktažodis generuoja skirtingą parodymų kiekį, todėl Google reklamos efektyvumas negali būti matuojamas tik paspaudimų kiekiu ar paspaudimų ir jų kainos santykiu. Pats objektyviausias Google reklamos efektyvumo rodiklis – konversijos.

Kaip nustatyti konversijas?

Konversija – tai tam tikras lankytojo atliktas veiksmas Jūsų svetainėje: naujienlaiškių prenumeratos užsakymas, registracija, prekių krepšelio apmokėjimas el. parduotuvėje, užklausos išsiuntimas kontaktų formoje ir t.t. Kiekvienas šis veiksmas yra įkainojamas Jūsų verslui atnešama nauda pinigine išraiška.

El. parduotuvės atveju gana lengva išvesti tam tikros kategorijos vidutinę prekių savikainą, kuri ir bus vienos konversijos vertė. Kitais atvejais įsivertinti konversiją gali būti sudėtinga. Detaliai nenagrinėjant savo svetainės statistikos, sudėtinga apskaičiuoti naujo prenumeratoriaus ar naujo registruoto nario nešamą vertę pinigine išraiška. Tokias konversijas galima įsivertinti tik gana abstrakčiai.

(daugiau…)

Skaityti toliau

neigiami Google AdWords raktažodžiai

Kaip Google AdWords išlaikyti tik tikslinį lankytojų srautą?

Paleidus Google reklaminę kampaniją itin svarbu nuolat sekti jos rodiklius, nes neprižiūrima kampanija galiausiai tampa vis mažiau efektyvi. Kinta vidutinė paspaudimo kaina (CPC), skelbimo pozicija, sulauktų paspaudimų skaičius ir begalė kitų rodiklių. Nuolat nestebint šių pokyčių gali būti sunku suprasti, kodėl tam tikras kampanijos rodiklis šiuo metu yra būtent toks ir kaip jį pakeisti.

Neigiami raktiniai žodžiai

Vienas svarbiu Google AdWords reklamos kampanijos (SEM) administravimo tikslų turėtų būti nuolatinis tikslinės auditorijos srauto užtikrinimas. Nepakanka kampanijos pradžioje parinkti tikslinius raktažodžius ir jiems sukurti tinkamus skelbimus. Kampanijos eigoje gali atsirasti neigiamų raktažodžių, kurie išeikvos Jūsų biudžetą (bus žemas CTR%), o sulauktas lankytojų srautas nebus tikslinis.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Google AdWords QS

Kaip optimizuoti Google reklamos kaštus?

Vienas iš svarbiausių veiksnių galinčių nulemti visos Google AdWords reklamos kampanijos efektyvumą ir sumažinti jos kaštus – reklamos kokybės balas. Quality Score (QS) – tai Google įvertinimas, kurį gaunate už savo raktažodžių, skelbimų tekstų ir nukreipimo puslapių tarpusavio atitikimą. Vertinama itin paprastai 1-10, kur žemiau 6 (bent jau mano nuomone) jau yra „nepatenkinamas“ pažymys, kuris sako, kad reklama nėra efektyvi ir netaupo Jūsų kaštų.

Kodėl reikėtų atkreipti dėmesį į kokybės balą?

Šis reklamos vertinimo kriterijus gali gerokai sutaupyti Jūsų reklamos kampanijos kaštus. Su aukštu balu yra galimybė mokėti mažesnę paspaudimo kainą (CPC). Taip pat Jūsų skelbimas gali būti rodomas aukščiau konkurentų. T.y. aukštesnė pozicija ir žemesnė paspaudimo kaina.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Google reklama ar SEO?

Google AdWords ar SEO? Ką pasirinkti?

Tikriausiai daugeliui tik sukūrus el. parduotuvę ar tiesiog verslą reprezentuojančią svetainę kyla klausimas, kaip tapti matomu Google paieškos sistemoje? Juk tik startavus Jūsų projektui, jis netaps puikiai indeksuojamu ir be jokių pastangų neužims norimų pozicijų Google paieškos rezultatuose. Kiekvienas verslas nori būti matomu, tačiau kokią reklamos kampanija pasirinkti projekto iškėlimui Google paieškos sistemoje, galite atsakyti tik Jūs pats. Viskas priklauso nuo Jūsų galimybių ir poreikių.

(daugiau…)

Skaityti toliau