Svetainės vertinimo rodikliai SEO atžvilgiu

Svetainių vertinimo kriterijai SEO atžvilgiu

Kuriant nuorodų tinklą savo projektui, ieškote kokybiškų svetainių, kuriuose galėtume patalpinti įprastas ar kontekstines nuorodas straipsniuose. Itin svarbu, kad svetainė būtų panašios tematikos į Jūsų, tačiau ne ką mažiau svarbus svetainės kokybiniai rodikliai SEO atžvilgiu.

Jei šiek tiek domitės išoriniu svetainių optimizavimu, turėjote pastebėti, jog visų kažkada taip liaupsintas Page Rank (PR) rodiklis jau neatnaujinamas. Žinoma, jis niekada nebuvo vienintelis kriterijus, pagal kurį buvo verta aklai rinktis svetaines. Tačiau PR buvo gana svarbus.

Į ką reikėtų atsižvelgti renkantis svetaines?

Kriterijų yra tikrai nemažai, tačiau pagrindiniai, į kuriuos derėtų atsižvelgti butų: visos svetainės autoritetas „Domain Authority“ (DA) ir konkretaus svetainės puslapio autoritetas „Page Authority“ (PA). Žinoma, taip pat svarbus MozRank, MozTrust, svetainės amžius, serverio, kuriame talpinama svetainė IP adresas,  ir kiti rodikliai.

(daugiau…)

Skaityti toliau

neigiami Google AdWords raktažodžiai

Kaip Google AdWords išlaikyti tik tikslinį lankytojų srautą?

Paleidus Google reklaminę kampaniją itin svarbu nuolat sekti jos rodiklius, nes neprižiūrima kampanija galiausiai tampa vis mažiau efektyvi. Kinta vidutinė paspaudimo kaina (CPC), skelbimo pozicija, sulauktų paspaudimų skaičius ir begalė kitų rodiklių. Nuolat nestebint šių pokyčių gali būti sunku suprasti, kodėl tam tikras kampanijos rodiklis šiuo metu yra būtent toks ir kaip jį pakeisti.

Neigiami raktiniai žodžiai

Vienas svarbiu Google AdWords reklamos kampanijos (SEM) administravimo tikslų turėtų būti nuolatinis tikslinės auditorijos srauto užtikrinimas. Nepakanka kampanijos pradžioje parinkti tikslinius raktažodžius ir jiems sukurti tinkamus skelbimus. Kampanijos eigoje gali atsirasti neigiamų raktažodžių, kurie išeikvos Jūsų biudžetą (bus žemas CTR%), o sulauktas lankytojų srautas nebus tikslinis.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Efektyvios reklamos kūrimas Facebook tinkle

Kaip sukurti efektyvią Facebook reklaminę žinutę?

Kuriant reklaminius pranešimus Facebook soc. tinkle, reikėtų vadovautis esminiais reklamos principais, kurie veikia visuose reklamos kanaluose. Tai nėra beveik nieko specifinio, tiesiog šiek tiek pritaikyta prie Facebook suteikiamų galimybių išpublikuoti turinį. Esminis principas labai paprastas – sukelti potencialiam klientui emociją. Ir visai nesvarbu, kokia ji – pyktis, nerimas, džiaugsmas ir t.t.

Kaip tai veikia?

Lankytojui sukelta emocija turi jį motyvuoti domėtis pateikiamu reklaminiu turiniu. Reklamoje neturėtų būti tiesioginio raginimo pirkti, nes tai dažniausiai nesukelia jokių emocijų. Raskime potencialiam klientui aktualią problemą, kuri priverstų patį žmogų imtis veiksmų, jog ją išspręstų. Patys sukeliame problemą ir patys ją išsprendžiame.

(daugiau…)

Skaityti toliau

nemokama facebook reklama neefektyvi

Facebook reklama nėra ir nebus nemokama!

Yra susidariusi nuomonė, jog Facebook reklama – nemokama. Tokia prielaida tikriausiai kyla iš bendro supratimo, jog Facebook soc. tinklas yra nemokamas, tai ir pati reklama šiame tinkle turėtų būti nemokama. Deja, taip tikrai nėra. Jei esate nusprendę į reklamos biudžetą neįtraukti ir Facebook reklamos išlaidų (nes tai, anot Jūsų, nemokama reklama), geriau su šiuo reklamos kanalu negaišti laiko.

Nemokamos reklamos kelias

Sukuriate savo įmonės fanų puslapį, iš asmeninio profilio pakviečiate visus draugus prisijungti. Surenkate minimalią auditoriją be perkančiosios galios. Patalpinate keletą pranešimų. Jokio efekto. Paraginate darbuotojus taip pat iš asmeninių profilių pakviesti visus draugus. Auditorija didesnė, tačiau vis dar jokios naudos. „Paspaminate“ pranešimus įvairiose viešose Facebook grupėse. Vis dar neturite tikslinės auditorijos, todėl jokio efekto. Galiausiai nusprendžiate, kad Facebook reklama nėra efektyvi ir apleidžiate šį reklamos kanalą.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Google AdWords QS

Kaip optimizuoti Google reklamos kaštus?

Vienas iš svarbiausių veiksnių galinčių nulemti visos Google AdWords reklamos kampanijos efektyvumą ir sumažinti jos kaštus – reklamos kokybės balas. Quality Score (QS) – tai Google įvertinimas, kurį gaunate už savo raktažodžių, skelbimų tekstų ir nukreipimo puslapių tarpusavio atitikimą. Vertinama itin paprastai 1-10, kur žemiau 6 (bent jau mano nuomone) jau yra „nepatenkinamas“ pažymys, kuris sako, kad reklama nėra efektyvi ir netaupo Jūsų kaštų.

Kodėl reikėtų atkreipti dėmesį į kokybės balą?

Šis reklamos vertinimo kriterijus gali gerokai sutaupyti Jūsų reklamos kampanijos kaštus. Su aukštu balu yra galimybė mokėti mažesnę paspaudimo kainą (CPC). Taip pat Jūsų skelbimas gali būti rodomas aukščiau konkurentų. T.y. aukštesnė pozicija ir žemesnė paspaudimo kaina.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Koks turėtų būti Facebook reklamos turinys

Neturite kokybiško turinio? Facebook reklama ne Jums!

Facebook yra didžiausias socialinis tinklas Lietuvoje, todėl natūralu, kad visos įmonės dažniausiai nori pasinaudoti šiuo reklamos kanalu. Galbūt be konkretaus plano, biudžeto, ar apskritai bendro supratimo, kokia turėtų būti reklama Facebook tinkle, tačiau vis tiek nori. Deja, tikrai ne visoms įmonėms derėtų brautis į šį soc. tinklą, jei nėra nusiteikusios rimtai dirbti ties Facebook reklamos kanalu.

Kodėl Facebook ne Jums?

Jei turinio planavimas prasideda mintimis apie šuniukus, kačiukus ir „linksmus video“ – Facebook reklama ne Jums. Jei tikitės, jog kartas nuo karto patalpinsite kažkokį pasiūlymą ir tuo apsiribos visas darbas su šiuo reklamos kanalu – Facebook reklama ne Jums. Pati savoka „socialinis tinklas“ turėtų būti užuomina, jog Facebook skirtas žmonėms bendrauti su žmonėmis. Būtent to lankytojai ir renkasi, bendrauti ir pramogauti.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Facebook pranešimų organinis pasiekiamumas

Kaip nemokamai pasiekti didesnę Facebook auditorijos dalį?

Turite savo fanų puslapį, kuriame kartas nuo karto skelbiate informaciją, tačiau nenorite papildomai investuoti į Facebook reklamą? Tikitės, kad vien kokybiškas turinys natūraliai pritrauks naujų potencialių klientų? Tai mažai tikėtina, bet tinkamai publikuojant turinį – įmanoma.

Pasiekiame tik iki 9 proc. auditorijos

Sparčiai plečiantis Facebook vartotojų skaičiui, mūsų pranešimai organiškai pasiekia vis mažesnę auditorijos dalį. Net turint didelę fanų auditoriją be papildomų investicijų į Facebook reklamą neišsiversime. Galbūt skaudi tiesa, tačiau kiekvienais metais Facebook vartotojų daugėją, o organinis pranešimų pasiekiamumas mažėja. Taip veikia EdgeRank algoritmas.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Google reklama ar SEO?

Google AdWords ar SEO? Ką pasirinkti?

Tikriausiai daugeliui tik sukūrus el. parduotuvę ar tiesiog verslą reprezentuojančią svetainę kyla klausimas, kaip tapti matomu Google paieškos sistemoje? Juk tik startavus Jūsų projektui, jis netaps puikiai indeksuojamu ir be jokių pastangų neužims norimų pozicijų Google paieškos rezultatuose. Kiekvienas verslas nori būti matomu, tačiau kokią reklamos kampanija pasirinkti projekto iškėlimui Google paieškos sistemoje, galite atsakyti tik Jūs pats. Viskas priklauso nuo Jūsų galimybių ir poreikių.

(daugiau…)

Skaityti toliau

gmail el. laiškų valdymas

Valdykite reklamos srautus su Gmail

Atstovaujant skirtingiems projektams, neišsiversime be skirtingų el. pašto adresų. Tačiau naudojant asmeninį Gmail el. paštą dažniausiai negalime suvaldyti reklamos ir kitos informacijos srautų. Visi tikriausiai žinome, kad Gmail el. pašto adresai su taškais ar be jų traktuojami taip pat ([email protected] ar [email protected]). Todėl pasinaudojus būtent šia galimybe, pajėgsime suvaldyti Gmail reklamos srautus.

Turbūt visiems pažįstamas jausmas – kad ir kaip saugotum savo el. pašto adresą nuo ‘viešų vietų’, jeigu jį naudoji registruodamasis įvairiuose tinklalapiuose, anksčiau ar vėliau į dėžutę ima plūsti šiukšlės: įvairi reklama, specialūs pasiūlymai, naujienlaiškiai, kurių neprenumeravote ir t.t. Arba pats tinklalapis ima siųsti reklamą, arba parduoda tavo adresą kitiems šiukšlintojams. Kai kas tokią problemą sprendžia paprastai – turėdami “specialų” el. pašto adresą būtent tokioms registracijoms. Bet tokiu atveju kartais gali prapulti ir geri, svarbūs laiškai.

(daugiau…)

Skaityti toliau